U izvođenju naše usluge prijevoza nastojimo udovoljiti zahtjevima naših klijenata bolje od naših konkurenata

Moto osnivača firme
Integrirani sustav upravljanja obuhvaća u jedinstvenu strukturu procese, metode i instrumente koje su potrebne za ispunjavanje raznolikih zadaća u područjima sigurnosti, zdravlja, okoliša i kvalitete.

U timu SHEQ managementa nalaze se i zaposlenici iz upravljanja prijevozničkim partnerima koji izravno, bez dodatnih posrednika, preuzimaju poslove koji se tiču više tema.

Ključne točke na vremenskoj crti

Prije više od 25 godina pokretanjem sustava upravljanja kvalitetom položen je kamen temeljac za današnji SHEQ management.
Certifikat ISO 9001:2008 Certifikat ISO 9001:2008 SHEQ-izvještaj 2006 SHEQ-izvještaj 2006 Company report 2016 Company report 2016

1990
početak osmišljavanja sustava upravljanja kvalitetom

1992
certificiranje kvalitete u skladu s normom ISO 9002:1987 

1995
početak sustava gospodarenja okolišem u okviru poduzeća 

1996
osmišljavanje sustava upravljanja sigurnošću i kvalitetom 

1997
procjenjivanje SQAS (Safety and Quality Assessment) 

2000
razvoj opsežnog sustava upravljanja prijevozničkim partnerima, integracija prijevozničkih partnera u naše sustave upravljanja 

2004
potpisivanje Europske povelje o sigurnosti cestovnog prometa 

2005
ujedinjene sigurnosti, zdravlja, okoliša i kvalitete u integrirani sustav upravljanja pod nazivom SHEQ management (Safety, Health, Environment, Quality). Izabir SHEQ management tima.

2008
osmišljavanje upravljanja sigurnošću i uključivanje u SHEQ management (Safety, Security, Health, Environment, Quality)

2009
pristupanje inicijativi za održivo gospodarenje „Responsible Care“, priznatoj diljem Europe

2010
certifikacija AEO-F (Authorised Economic Operator Customs and Security)

2011
pokretanje inicijative „Uspjeh kroz kvalitetu“ u čitavom poduzeću

2012
intenziviranje edukacije vozača u kombiniranom prijevozu (FIT) u suradnji sa agencijom DEKRA sa težištima na temama: usluga, sigurnost, osiguranje tereta

2013
implementacija kodeksa ponašanja

 

 

Zadaće SHEQ managemnta

Zadaće SHEQ management tima društva LKW WALTER zahtjevne su i raznolike:
  • Organizacija i provođenje:
    • polugodišnji sastanci management tima s upravom
    • Sudjelovanje na tematskim sastancima koje održavaju direktori prodaje i direktori operativnih sektora
    • mjesečni Round-table sastanci SHEQ management tima
    • organizacija i provođenje specifičnih stručnih edukacija i radionica
    • mentorstvo zaposlenika
    • organizacija i provođenje internih audita
    • održavanje eksternih audita (od klijenata i organizacija)
    • ponovno certificiranje sustava upravljanja
  • planiranje, realizacija i kontrola projekata u vezi s određenim temama (npr. osmišljavanje upravljanja kvalitetom), uključivanje drugih zajednilčkih usluga
  • služba za pomoć u hitnim situacijama
  • upravljanje rizicima: analiza slučajeva, razvoj mjera prevencije
  • podrška upravljanju prijevozničkim partnerima
  • suradnja u međunarodnim radnim skupinama (usklađivanje normi, razvoj i poboljšanje standarda itd.)
  • koordinacija CSR-aktivnosti (Corporate Social Responsibility)

Suradnja s organizacijama

LKW WALTER se angažira u brojnim radnim grupama internacionalnih organizacija u svrhu daljnjeg razvoja i standardizacije sigurnosnih, zdrastvenih, kvalitativnih i očuvanju okoliša mjerodavnih zahtjeva na području cijele Europe.


Daljnje informacije:

^ - Top

Ova internetska stranica upotrebljava kolačiće kako bi Vam mogla pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Uporabom internetske stranice slažete se sa spremanjem kolačića. Ostale informacije pronaći ćete na: Uvjeti korištenja